Laitepalvelut, tietokoneet, mobiililaitteet ja tarvikkeet yhdestä paikasta.
Bitmoren asiakkaana voit keskittää kaikki organisaatiosi IT-laitteiden hankinnat meille. IT-palveluidemme lisäksi tarjoamme kattavan valikoiman laitteita yrityksenne tarpeisiin, ja IT-kumppanina olemme tukenasi koko laitteen elinkaaren ajan, aina hankinnasta tietoturvalliseen kierrätykseen saakka.
Valikoimasta löydät yrityksenne päivittäisiin tarpeisiin liittyvät IT-laitteet ja tarvikkeet alan johtavilta tuotemerkeiltä kuten Apple, Dell, HP, Lenovo, Microsoft ja Samsung. Tarjoamme yrityksellenne myös IT-infraan liittyvät laitteet, kuten palomuurit, verkkokytkimet ja WLAN-tukiasemat sekä niiden käyttöönototon ja jatkuvat tuki- sekä ylläpitopalvelut.
Sujuvat laitehankinnat verkkokaupan kautta.
Verkkokauppamme ovat suunniteltu vastaamaan organisaationne IT-laitteiden hankintatarpeisiin nopeasti ja vaivattomasti samalla parantaen asiakaskokemusta sujuvan ostokokemuksen sekä tarpeisiinne räätälöidyn sisällön muodossa. Laitemyyntipalvelumme ja verkkokauppamme on pääasiallisesti suunnattu sopimusasiakkaidemme käyttöön ja heidän tarpeisiin.
Usein kysytyt kysymykset verkkokauppaan liittyen.
Katso alta lisätietoa verkkokauppaamme liittyen klikkaamalla kysymystä.
-
Kenelle laitemyyntipalvelut ja verkkokauppa on tarkoitettu?Laitemyyntipalvelumme ja verkkokauppamme ovat tarkoitettu vain yrityksille ja pääsääntöisesti Bitmoren sopimusasiakkaiden IT-vastaaville ja/tai IT-asioista päättäville henkilöille.
-
Kuinka voin tilata tunnukset kauppaan?Jos olet jo Bitmoren sopimusasiakas, voit olla yhteydessä myyntiimme tai teille nimettyihin Bitmoren yhteyshenkilöihin pyytääksesi tunnuksia. Tunnuksien luonti uusille asiakkaille, joiden kanssa meillä ei ole vielä sopimussuhdetta arvioidaan tapauskohtaisesti.
-
Mitä tuotteita verkkokaupasta voi tilata?Verkkokauppa on pääasiallisesti tarkoitettu päivittäisessä käytössä olevien IT-laitteiden kuten kannettavien tietokoneiden, työasemien, näyttöjen, puhelimien sekä oheislaitteiden ja tarvikkeiden tilaamiseen. Kaupan valikoimaa on rajattu asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti. Muissa erityistarpeissa suosittelemme ottamaan yhteyttä myyntipalveluumme. Voit tutustua verkkokaupan tämän hetkiseen valikoimaan myös ilman tunnuksia osoitteessa shop.bitmore.fi.
-
Tilaamme laitteita satunnaisesti, tarvitsemmeko tunnukset kauppaan?Voitte halutessanne hoitaa laitetilaukset meidän myyntipalvelun kautta eikä verkkokaupan käyttö ole pakollista. Jos teillä on kuitenkin tiedossa yleisesti tarvitsemanne tuotteet, niin nämä voidaan lisätä verkkokauppaan käyttäjätilinne suosikeiksi ja tilaaminen käy vaivatta sekä nopeammin sitä kautta.
-
Miten voin saada teknistä tukea tai apua oikean tuotteen valinnassa?Voit ottaa yhteyttä myyntiimme ja voimme yhdessä katsoa käyttötarpeisiinne sopivimmat laitteet. Laitteisiin liittyvä tekninen tuki hoituu sopimuksenne mukaisesti tukipalveluidemme kautta.
-
Mitä teen, jos en löydä tarvitsemaani tuotetta verkkokaupasta?Erikoisempien tuotteiden osalta myyntimme avustaa tarvittavien tuotteiden tilaamisessa. Tarvittaessa lisäämme tarvitsemanne tuotteet verkkokauppamme valikoimaan, josta voit tilata ne jatkossa.
-
Mitä teen, jos minulla on ongelma verkkokaupan toiminnallisuuden kanssa?Voit olla yhteydessä myyntiimme ja katsotaan yhdessä asia kuntoon tai opastamme verkkokaupan käyttöön liittyen.
-
En löytänyt kysymykseeni vastausta, mistä saan apua?Jos tarvitset teknistä tukea, voit olla yhteydessä tukipalveluihimme. Verkkokauppaan liittyvissä yleisissä kysymyksissä tai laitteisiin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä myyntiimme. Yhteystiedot löytyvät täältä.