Helsingin-Uudenmaan Taksit Oy eli HUT vastaa Kelan korvaamien taksimatkojen sähköisestä suorakorvausmenettelyn toteuttamisesta Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS:n) alueella. Alueella toimii satoja terveydenhuollon toimipistettä ja asuu 1,6 miljoonaa ihmistä, joita Helsingin-Uudenmaan Taksit Oy:n toimintapiirissä palvelee lähes 3000 taksia.
Bitmore valvoo HUT:n palvelimia, kriittisiä verkkolaitteita ja eri sidosryhmien välisiä yhteyksiä sekä reagoi häiriötilanteisiin 24/7. Palveluun sisältyy myös ongelmatilanteiden eskalointi kolmansien osapuolten tukipalveluihin tarvittaessa. Bitmore vastaa, että HUT:n verkko- ja palvelinjärjestelmät täyttävät palvelulle asetetun tason. Tämä on huomioitu esimerkiksi kahdentamalla kriittisiä järjestelmiä, jolloin häiriötilanteiden mahdollisuus on minimoitu. Tarvittaessa Bitmore hoitaa myös työasemien etä- ja lähitukea sekä tarjoaa konsultointia IT-palveluihin liittyvissä kysymyksissä ja haasteissa.
HUT:n toimitusjohtaja Ilkka Kivisilta toteaa tyytyväisenä: ”Itsellämme ei ole teknistä henkilökuntaa eikä osaamista, ja Bitmore toimii meille kuin oma IT-osastomme. He hallitsevat meidän toimintaympäristömme ammattitaitoisesti ja valvovat, että pystymme toimimaan 24/7. Yhteistyömme on joustavaa ja heillä on halu palvella. Bitmore on paljon vartijana ja huolehtii, että kaikki toimii. Voimme nukkua yömme rauhassa.”
Lue koko referenssi täältä: https://www.bitmore.fi/referenssi-hut