Bitmoren asiakastyytyväisyys on jälleen erinomaisella tasolla tammi-helmikuussa 2020 tehdyn kyselyn mukaan. Vastausten perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä meidän joustavaan, asiantuntevaan ja henkilökohtaiseen palveluun kuten aiempina vuosinakin.
Asiakastyytyväisyyskysely lähetettiin asiakkaidemme IT-yhteyshenkilöille ja/tai päättäjille. Kaikkien vastauksien keskiarvoksi saimme erinomaisen tuloksen 4,5 (asteikko 1-5). Kuten muinakin vuosina, asiakkaamme olivat erityisen tyytyväisiä työskentelyn helppoudesta kanssamme (keskiarvo 4,7).
Net Promoter Score
Net Promoter Score (NPS) pisteiksi saimme 88, joka sekin on erinomainen tulos. NPS:n avulla mitataan kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat Bitmorea muille yrityksille. NPS:n asteikko on -100 - +100 ja yli 50 pisteen tuloksia pidetään yleisesti ottaen erinomaisina.
Yhteenveto vastauksista
Yhteenvetona voimme todeta palautteen olleen erittäin positiivista ja lupaamme jatkaa palvelujemme kehittämistä entistäkin paremmiksi. Alla keskiarvot vastauksista asteikon ollessa 1-5 ja Bitmoren hinta-laatusuhde.
Tyytyväisyys Bitmoren tuottamaan palveluun kokonaisuudessaan = 4,5
Tyytyväisyys palveluun asiantuntija/-teknisissä kysymyksissä = 4,6
Bitmoren asiantuntijoiden tavoitettavuus = 4,6
Työskentelyn helppous Bitmoren asiantuntijoiden kanssa = 4,7
Tyytyväisyys tukipyyntöjen ratkaisunopeuteen = 4,4
Tyytyväisyys tukipyyntöjen edistymisen tiedottamisesta = 4,3
Kuunteleeko Bitmore asiakasta ja sen haasteita = 4,5
Tuoko Bitmore haasteiden ratkaisuun uusia, luovia näkökulmia = 4,3
Antaako Bitmore riittävästi tarpeisiin sopivia kehitysehdotuksia = 4,4
Tuottaako Bitmore uusinta teknologiaa olevia ratkaisuja asiakkaan tarpeisiin = 4,5
Asiakkaidemme kommentteja ja kokemuksia palveluistamme
Ihmisläheistä ja kustomoitua palvelua tarpeen mukaan. Kaikki onnistuu! - Timo Partanen, Alexandria Pankkiiriliike Oyj
Palvelu ollut todella nopeaa ja asiantuntevaa. Kysymyksiin on vastattu selkeästi. - Tuomas Oja, Presto Paloturvallisuus Oy
Hyvä asiakaspalvelu, nopea reagointi, "oma" it-tukihenkilö, joka osaa selittää asiat selkeästi ja hoitaa toimeksiannot nopeasti alusta loppuun. - Kati Sokkanen, Onni Forsell Oy
Toiminta sujunut moitteettomasti ja ollut todella mukavaa olla yhteistyössä.
- Matti, Isoportti
Asiantunteva porukka, nopea apu tarvittaessa. - Miia Pajuoja, Tilistar
Nopea asiantunteva palvelu. - Jarmo Nevari, Hifistudio
Osaava ja ymmärettävä palvelu. - Tero Merisalo, Isoportti Oy
Hommat ovat sujuneet niin, ettei ICT-asioiden tukiasioista ole tarvinnut juuri itse murehtia. - Timo Hindström, Taksikuutio Oy
Homma toimii ja tukeen voi luottaa. - Thomas Högdahl, Hotelli Helka
Yhteistyö toimii moitteetta ja sujuvasti. - Kaija Saloranta, Servier
0365:n käyttöönotto hoidettiin tilauksesta saman päivän aikana. Erittäin nopeaa ja asiantuntevaa palvelua. Vahva suositus. - Markus Laamanen, Särmärakennus Oy
Joustava ja asiakaspalveluhenkinen yhteistyökumppani. - Tommi Latva, Rotator
Laadukas ja asiantunteva, proaktiivinen ja luotettava IT-asioiden edunvalvoja kumppani. - Jonna Kannos, Projekteria Oy
Kiitos palautteesta ja onnea arvonnan voittajalle
Kaikkien vastanneiden kesken arvottiin yksi Apple iPad tabletti ja onnekas oli tänä vuonna Ari Kunelius Taksi Partners Oy:stä. Paljon onnea voittajalle ja paljon kiitoksia kaikille vastanneille!